vrijdag 17 december 2010

Zeker ook na 2 maart a.s. komen déze namen u bekend voor

Op woensdag 15 december 2010 werd in Wageningen in aanwezigheid van Rogier
van Boxtel – lijsttrekker namens D66 voor de Eerste Kamer verkiezingen – de
aftrap gegeven voor the roa
d to de verkiezingen voor de
Provinciale Staten van Gelderland op
woensdag 2 maart 2011. Michiel Scheffer onze lijsttrekker presenteerde met trots de
definitieve en volledige kandidatenlijst met wie hij samen de stemmen van de Gelderse burgers
in ontvangst gaat nemen tijdens de tour door Gelderland. Daarbij leggen zij hun oor te luister, maar komen zij ook met een
duidelijke boodschap hoe het anders kan met de grootste en mooiste provincie van Nederland. D66 heeft daar uitgesproken en verfrissende ideeën over. Het is tijd voor nieuwe energie, en dat zullen deze gemotiveerde en zorgvuldig geselecteerde kandidaten samen met Michiel gaan uitdragen de komende weken en maanden.

D66 Gelderland ziet de verkiezingen in maart 2011 met vertrouwen tegemoet en verwacht dan ook met een brede fractie deel te kunnen nemen de nieuwe Provinciale Staten van Gelderland. Daarom zullen wij op deze website de komende weken meerdere kandidaten die hoog op de door Gelderse D66-leden gekozen kandidatenlijst staan gaan presenteren met meer dan alleen een naam. Houd onze website in de gaten en u krijgt een steeds completer beeld van D66 Gelderland. Dan weet u alvast wie wie is als u na de verkiezingen D66-leden van Provinciale Staten in de media tegen gaat komen (dat is een ding dat zeker is).