vrijdag 10 juni 2022

Verkiezingsprogramma PS verkiezingen 2023 in de maak: Denkt u met ons mee?

Op 15 maart 2023 vinden de Provinciale Staten verkiezingen      plaats. Er mag weer gekozen worden, ook in Gelderland.

De komende maanden schrijven wij het verkiezingsprogramma met alle plannen en standpunten van onze partij. Het is de basis voor ons handelen voor de komende vier jaar. D66 Gelderland vindt het belangrijk om uw ideeën mee te nemen. Heeft u een suggestie of een oproep? Stuur uw inbreng      voor 15 juli via de website toe.

Na de zomer gaan wij hiermee aan de slag om te zorgen dat wij medio oktober de input van onze leden en uw input een nieuw programma aan onze leden kunnen voorleggen. Hoe concreter uw input hoe makkelijker het is voor ons om het op te nemen.
Uiteindelijk beslissen de leden over het programma en wat er wel en niet in het programma komt te staan, zij hebben een laatste stem.

De deadline van 15 juli is daarom belangrijk voor ons, want we willen tijdig ( eind september) een concept programma aan ons bestuur voorleggen.

Het programma van de periode 2019 tot 2022 kunt u hier teruglezen:
Verkiezingsprogramma 2019-2023 – D66 Gelderland

Inzendingen verkiezingsprogramma D66 Gelderland PS23

• Indien wij verhelderende vragen hebben, nemen wij per email contact op.
  • Eventuele bijlagen, kunt u mailen naar marijearah@live.nl
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.