vrijdag 11 februari 2011

D66 TV spot Provinciale Verkiezingen 2011

Vandaag is het 2 minuten durende TV spotje van D66 Gelderland, waarin de top 3 van onze kandidatenlijst uitlegt waarom alle Gelderlanders op 2 maart op D66 Gelderland zouden moeten stemmen gepubliceerd.

Het spotje zal in aanloop naar de verkiezingen ook te zien zijn op TV Gelderland in korte blokjes zendtijd voor politieke partijen waarin alle aan de Provinciale Statenverkiezingen deelnemende partijen zich kunnen presenteren. Het TV-spotje van D66 Gelderland zal maandagavond 14 gebruari voor het eerst te zien zijn op TV Gelderland, waarschijnlijk rond 22:55 uur. Andere uitzendmomenten zullen zijn: woensdag 16 februari 18:55 uur; donderdag 17 februari om 23:55 uur; zaterdag 19 februari om 19:55 uur; zondag 20 februari om 23:55 uur; dinsdag 22 februari 20:55 uur; donderdag 24 februari om 10:55 uur; vrijdag 25 februari om 21:55 uur; zondag 27 februari om 11:55 uur en maandag 28 februari om 22:55 uur.

Als U het op uw lokale D66 website wilt embedden kunt u de code op YouTube of op Vimeo gebruiken. U kunt op Vimeo tevens het 30 seconden spotje vinden dat ook voor de radio gebruikt zal worden tijdens de campagne.

test