zaterdag 29 januari 2011

D66 Gelderland on tour in week 5

Met nog ruim vier weken te gaan tot aan de Provinciale Statenverkiezingen op woensdag 2 maart a.s. komt de campagne op stoom en vult ook de agenda van D66 Gelderland zich met een variëteit aan evenementen op verschillende plekken in de provincie Gelderland.

Een kort overzicht van de activiteiten in week 5

maandag 31 januari:
Lijsttrekker Michiel Scheffer bij debat over Ecologische Hoofd Structuur georganiseerd door D66 Putten.

woensdag 2 februari:
Lijsttrekker Michiel Scheffer bij officiële start campagne in Provinciehuis te Arnhem, gevolgd door SER-debat in de vooravond

donderdag 3 februariL
Lijsttrekker Michiel Scheffer bij Toogavond in Nijmegen, samen met Boris van der Ham, Kees Verhoeven en Wouter Koolmees, Tweede Kamerleden D66 alsmede met de eerste 7 kandidaten van D66 Gelderland en Erik van Kaathoven die namens de SP Gelderland in debat zal gaan met D66 Gelderland lijsttrekker Michiel Scheffer.

zaterdag 5 februari:
Expert-meeting goederenvervoer over water in Bezoekerscentrum Veluwezoom: Heuvenseweg 5a, 6991JE te Rheden

Raadpleeg regelmatig onze agenda..!